Kurum İçi İletişim

Princeps olarak, kurum içi iletişimin, kurumsal itibarı oluşturmada en önemli oluşum olduğu düşüncesindeyiz. Çalışanlarla iletişim, çalışanların şirkete olan bağlılığı, hissettiği aidiyet duygusu; sunulan hizmetin ve/veya ürünün kalitesini yükseltmek ve müşteri memnuniyetini sağlamak için kilit bir olgudur. Marka; tüketiciye kurum çalışanları tarafından ulaştığı için, kurumun öncelikle bünyesindeki çalışanlarla güçlü bir iletişim kurması ve onların güvenini ve sevgisini kazanması gerekir. İş hedeflerine ulaşmada kurum içi iletişimin etki ve öneminin bilincinde olarak, çalışanların sadakatinin ve motivasyonunun artırılması amacıyla kurum içi iletişim faaliyetlerini özenle planlıyor ve uyguluyoruz.