Kriz Yönetimi

Krizler hazırlıklı olunması ve hızlı aksiyon alınması gereken ve her markanın karşı karşıya kalması olası durumlardır. Kriz yönetimi kapsamında, kurumun ve/veya ürünlerinin itibarına yönelik tehditlerin belirlenerek; bunlara karşı bir iletişim programı ve kılavuz hazırlanması, zor zamanlarda kurumun hızlı ve proaktif davranabilmesini sağlar. Krizin iyi yönetilmesi ve krizlerden fırsat yaratılması, kriz iletişim planının doğru uygulanmasına bağlıdır. Çeşitli kriz senaryoları ile kurumu her an ortaya çıkabilecek böylesi durumlara karşı hazırlıklı kılmak, kriz iletişim planları ile mümkündür. Princeps, olası krizlerde nasıl bir yol haritası izleneceğini ayrıntılarıyla ortaya koyarak kurumun itibarının ve iş hedeflerinin zarara uğramaması için bir kriz iletişimi planlaması hazırlar ve önceden önlemini almış olur…